Microsoft Office 365 Business Standard Windows/Mac
Prijzen incl. btw excl. verzendingskosten
ACHTUNG! Für dieses Produkt ist eine Business Email von Microsoft notwendig. Sollten Sie keine besitzen, erstellen Sie bitte vorab eine.
Es kann nämlich zu Fehlern führen, die eine Aktivierung der Lizenz behindern.
DIRECTE DOWNLOAD + PRODUCT TOETS
- Productnr.: BS-10442
- Taal: Meertalig
- Apparaat(en): 15 apparaten
- Duur: 1 jaar
- Land zone(s): Wereldwijd
- Leveringstermijn: 5 - 30 Minuten
- Toepassingen: WordExcelPowerPointOneNoteOutlookUitgeverAccess1 TB OneDrive Speicher
Koop de gewenste software gemakkelijk en veilig via SSL-versleuteling in de winkel.
5-30 minuten verzending per e-mail en onmiddellijke download.
Wij bieden gratis hulp via TeamViewer tijdens de eerste installatie.
Via chat, e-mail en telefoon.
Microsoft Office 365 Business Standard | Gebruik op maximaal 15 apparaten
Office op PC's, tablets en smartphones
Gebruik volledig installeerbare versies van Office 365 Business Standard op PC's, Macs, Windows, iPad® en Android™ tablets en de meeste mobiele apparaten. Elke gebruiker kan Office installeren op maximaal 15 eindpunten, zoals vijf PC's of Macs, vijf tablets (Windows, iPad en Android) en vijf smartphones.
Office op al je toestellen
Je hebt altijd de nieuwste versies van de vertrouwde Office programma's, of je nu op een PC of Mac, tablet of smartphone werkt.
Samenwerken gemakkelijk gemaakt
Bewaar, synchroniseer en deel je bestanden online zodat ze altijd up-to-date zijn. Zo kun je in real time met collega's aan documenten samenwerken.
Implementeer en beheer met gemak
Stap-voor-stap instructies maken het gemakkelijk om gebruikers in te stellen en snel diensten op gang te krijgen. IT-beheer wordt verzorgd door Office 365 voor gezorgd.
Microsoft 365 Business Standard biedt:
Altijd de nieuwste versies van:
- Woord
- Excel
- PowerPoint
- Outlook
- SharePoint
- OneDrive
- OneNote
- Uitgever (alleen PC)
- Toegang (alleen PC)
- Teams
Zakelijke apps
- Outlook klantenbeheerder
- Boekingen
Vind en onderhoud klantenrelaties met Outlook Customer Manager.
Run je bedrijf nog efficiënter met Microsoft Bookings.
Plus de volgende online diensten:
Email en Agenda
Gebruik e-mail op bedrijfsniveau via de rijke en vertrouwde Outlook interface, toegankelijk vanaf het bureaublad of via een web browser. Elke gebruiker krijgt een mailbox met 50 GB opslagruimte en kan bijlagen tot 150 MB versturen.
Bestanden opslaan en delen
Met OneDrive for Business krijgt elke gebruiker 1 TB OneDrive opslagruimte die hij van vrijwel overal en elk apparaat kan gebruiken. Dit maakt het gemakkelijk om je documenten te delen met interne en externe mensen en te bepalen wie een bestand mag bekijken en/of bewerken.
Online conferenties
Houd online vergaderingen via audio en video - met één-kliks scherm delen en HD videoconferencing.
Chat en Skype verbindingen
Communiceer via chat, spraakoproep en videogesprek, en laat anderen je beschikbaarheid weten via je online status. Deel aanwezigheidsstatus, berichten en audiogesprekken met andere Skype gebruikers.
Een centrale plaats voor teamwerk
Microsoft Teams brengt je teams samen in de Office 365 omgeving. Het brengt chats, inhoud, contacten en hulpmiddelen samen, en geeft je onmiddellijk toegang tot al je belangrijke teamfuncties.
Kantoor Online
Maak en bewerk Word, OneNote, PowerPoint en Excel documenten in een browser.
Alle Microsoft 365 bedrijfsplannen bieden:
Betrouwbaarheid
Leun achterover en ontspan in de wetenschap dat 99.9% uptime wordt geboden voor je diensten.
Veiligheid
Geavanceerde veiligheidsmaatregelen met vijf beveiligingslagen en proactieve bewaking helpen de gegevens van klanten veilig te houden.
Gegevensbescherming
Je gegevens zijn van jou. Microsoft beschermt je gegevens en je privacy.
Beheer
Je kunt Office 365 in je hele organisatie inzetten en beheren zonder dat je gespecialiseerde IT vaardigheden nodig hebt. Gebruikers kunnen in enkele minuten toegevoegd of verwijderd worden.
Altijd bij de tijd
Omdat updates in het abonnement zijn inbegrepen, zijn er geen kosten voor versie-upgrades. Regelmatig worden nieuwe functies aan Office 365 klanten ter beschikking gesteld.
Active Directory Integratie
Beheer gebruikersreferenties en -machtigingen, single sign-on en synchronisatie met Active Directory.
Steun
Microsoft ondersteuning beantwoordt je vragen per telefoon of online, geeft handleidingen, en stelt je in staat contact te leggen met andere Office 365 klanten die snel vragen en problemen met de installatie kunnen beantwoorden.
Systeemvereisten - Microsoft Office 365 Business Standard | |
---|---|
Platform | Windows, MAC, mobiele apparaten (tablets/cell phones) |
Processor | PC: 1 GHz of sneller, x86 of x64 processor met SSE2 instructieset Mac: Intel processor |
Besturingssystemen | Windows: Windows 11, Windows 10, Windows 8, Windows 7 met Service Pack 1 Windows Server 2021, Windows Server 2019, Windows Server 2016, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2012 of Windows Server 2008 R2 Mac: De drie meest recente versies van macOS, momenteel zijn dat macOS 10.15 Catalina , 11.0 Big Sur en 12.0 Monterey. |
RAM | PC: 2 GB RAM (32 bit); 4 GB RAM (64 bit) Mac: 4 GB RAM |
Harde schijf ruimte | PC: 4 GB beschikbare schijfruimte Mac: 10 GB beschikbare harde schijfruimte in HFS+ formaat (ook bekend als Mac OS Extended of HFS Plus). |
Graphics | PC: 1280 x 800 pixel resolutie Mac: 1280 x 800 pixel resolutie PC: Een DirectX10-compatibele grafische kaart is vereist voor grafische hardwareversnelling. |
(Voor meer gedetailleerde informatie kun je contact opnemen met de fabrikant) office.com/systemrequirements. |
Kenmerken van "Microsoft Office 365 Business Standard Windows/Mac"
Systeem: | Android, iOS, Mac, Windows |
Meegeleverde apps: | Access, Excel, OneNote, Outlook, Powerpoint, Publisher, Shairpoint, Skype for Business, Teams, Word |
Jaar: | Office 365 |
Koop software online tegen lage prijzen
in 3 eenvoudige stappen:
01. Kopen Veilig winkelen door middel van SSL-encryptie. | 02. Download Direct downloaden na aankoop. | 03. Installeer Installeer en activeer de software. |
Hoe komen onze prijzen tot stand?
De door ons aangeboden goederen zijn activeringssleutels die oorspronkelijk door de respectieve eigenaars aan een eerste koper werden geleverd. Deze persoon betaalde de overeenkomstige vergoeding aan de eigenaar en ontving aldus activeerbare productcodes, waarvan het gebruik niet aan enige tijdslimiet is onderworpen. Wij maken gebruik van ons recht en kopen een groot aantal niet-geactiveerde sleutels op van overeenkomstige distributeurs.
Deze procedure stelt ons in staat onze producten tegen relatief lagere prijzen aan te bieden.
Bovendien draagt ook het virtuele voorraadbeheer hiertoe bij, dat verantwoordelijk is voor het wegvallen van leverings- en opslagkosten, alsmede van hoge personeelskosten.
Bijgevolg mag niet uit het oog worden verloren dat onze verdiensten bijlange na niet gelijk zijn aan die van de oorspronkelijke eigenaars. Onze focus ligt veeleer op het tevredenstellen van onze klanten met de best mogelijke prijs-prestatieverhouding om hun vertrouwen te winnen en in de toekomst te kunnen genieten van een gestaag groeiende klantenkring. Duizenden klanten zijn al overtuigd van onze kwaliteit - word één van hen!