Microsoft Access 2010 Windows
Prijzen incl. btw excl. verzendingskosten
DIRECTE DOWNLOAD + PRODUCT TOETS
- Productnr.: BS-10064
- Taal: Meertalig
- Apparaat(en): 1 PC
- Duur: Onbeperkt
- Land zone(s): Wereldwijd
- Leveringstermijn: 5 - 30 Minuten
Koop de gewenste software gemakkelijk en veilig via SSL-versleuteling in de winkel.
5-30 minuten verzending per e-mail en onmiddellijke download.
Wij bieden gratis hulp via TeamViewer tijdens de eerste installatie.
Via chat, e-mail en telefoon.
Je kunt Microsoft's Access database software gebruiken om je gegevens op te slaan, te beheren en te publiceren. Het maken van een nieuwe database is even eenvoudig als het ontwerpen van formulieren en rapporten met verschillende besturingselementen, afbeeldingen en grafieken. Door een SharePoint server of Office 365 site als host te gebruiken, kun je in enkele minuten een applicatie maken met een volledige weergave en databasestructuur, en die in elke browser draaien. SharePoint lijsten, SQL servers, Excel werkmappen en webdiensten bieden allemaal toegang tot externe gegevens.
Over Microsoft Access 2010
Access maakt het beginners gemakkelijk om databases te maken, formulieren te ontwerpen, eenvoudige queries uit te voeren en uitgebreide rapporten te maken. Bij het ontwerpen van een nieuw databankbestand kun je kiezen uit een aantal voorgedefinieerde sjablonen of zelf de gegevensvelden definiëren die je nodig hebt. Behalve standaard veldtypes zoals tekst, valuta, notities en getallen, kun je ook kiezen tussen links tussen tabellen, berekende velden of look-up velden en verwante velden. Sla beelden of PDF documenten op om gegevens te loggen. Feit is de integratie van bestaande "toepassingssecties", zoals de contactendatabank. Behalve de "secties" die je krijgt, kun je je tabel of rapport ook "opslaan" als een sjabloon voor later gebruik.
Behalve de desktop database biedt "Access" je ook de mogelijkheid om zogenaamde Access web-applicaties te maken. Met dit type database kun je in een paar stappen een complete databasestructuur maken, inclusief de views die nodig zijn om gegevens toe te voegen en te bewerken. Alle belangrijke navigatie- en bewerkingsfuncties zijn ook automatisch geïntegreerd. Een op deze manier gemaakte web database kan in elke web browser draaien. De enige vereiste is een Office 365 website als een SharePoint server of server. "Inloggen" is alleen nodig als je basisparameters zoals structuur of lay-out wilt veranderen. Access biedt een breed scala aan professionele lay-out hulpmiddelen, zowel functioneel als visueel, en geeft je de vrijheid om formulieren voor je eindgebruikers te ontwerpen. Voeg met één klik knoppen, hyperlinks, keuzelijsten en comboboxen toe, of gebruik afbeeldingen en tekst voor labels. Met Office Designs kun je je formulier een consistent uiterlijk geven met een combinatie van kleuren en lettertypes. In plaats van "Handmatig" voor opmaak biedt"Access 2013" ook een wizard hiervoor.
Voorwaardelijke opmaak kan heel nuttig zijn voor je rapport. Onder bepaalde omstandigheden geeft de gegevensbalk een visuele indicatie van de correlaties of tendensen in de geëvalueerde informatie, die in één oogopslag te zien is. Als je database informatie nodig hebt die niet direct uit het veld beschikbaar is, kun je een expressie gebruiken om een ad hoc query te maken. Dit zijn de namen van operatoren, constanten, functies of velden of tabellen. Met Expression Builder wordt deze taak echter tot een minimum beperkt. Met IntelliSense, bijvoorbeeld, typ je het gewoon aan het begin van een functie en je ziet een vervolgkeuzelijst met mogelijke opties. Access stelt gebruikers ook in staat om gemakkelijk macro's te 'programmeren' (knoppen, enz.). Dit komt omdat de macro wizard het proces vereenvoudigt en mogelijke fouten vermindert.
Access" is ook flexibel als het gaat om gegevensinvoer. Zo kan informatie uit webdiensten zoals online catalogi en SharePoint 2010 Enterprise Connectivity Services in de databank worden geïntegreerd. Je kunt ook externe bronnen benaderen, zoals Excel tabellen en SQL servers. In combinatie met Outlook kun je ook gegevens uit e-mails verzamelen en overbrengen, bijvoorbeeld voor enquêtes en statusrapporten.
Systeemvereisten - Access 2010 | |
---|---|
Processor | 1 gigahertz (GHz) of snellere, 32-bit (x86) of 64-bit (x64) processor |
Besturingssystemen | Windows 10, Windows 8/8.1, Windows 7 Service Pack 1, Windows Vista, Windows XP (SP3) Windows Server 2016, Windows Server 2012R2, Windows Server 2012, Windows Server 2008 |
RAM | 512 MB RAM |
Harde schijf ruimte | 3.5 GB |
(voor meer gedetailleerde informatie, neem contact op met de fabrikant) office.com/systemrequirements. |
Koop software online tegen lage prijzen
in 3 eenvoudige stappen:
01. Kopen Veilig winkelen door middel van SSL-encryptie. | 02. Download Direct downloaden na aankoop. | 03. Installeer Installeer en activeer de software. |
Hoe komen onze prijzen tot stand?
De door ons aangeboden goederen zijn activeringssleutels die oorspronkelijk door de respectieve eigenaars aan een eerste koper werden geleverd. Deze persoon betaalde de overeenkomstige vergoeding aan de eigenaar en ontving aldus activeerbare productcodes, waarvan het gebruik niet aan enige tijdslimiet is onderworpen. Wij maken gebruik van ons recht en kopen een groot aantal niet-geactiveerde sleutels op van overeenkomstige distributeurs.
Deze procedure stelt ons in staat onze producten tegen relatief lagere prijzen aan te bieden.
Bovendien draagt ook het virtuele voorraadbeheer hiertoe bij, dat verantwoordelijk is voor het wegvallen van leverings- en opslagkosten, alsmede van hoge personeelskosten.
Bijgevolg mag niet uit het oog worden verloren dat onze verdiensten bijlange na niet gelijk zijn aan die van de oorspronkelijke eigenaars. Onze focus ligt veeleer op het tevredenstellen van onze klanten met de best mogelijke prijs-prestatieverhouding om hun vertrouwen te winnen en in de toekomst te kunnen genieten van een gestaag groeiende klantenkring. Duizenden klanten zijn al overtuigd van onze kwaliteit - word één van hen!